Men håll käften! Lars Neander talar!

Wednesday, September 07, 2005

Lemuren heter Gun


Lemurerna hette Gun och Sture, ja. Dom bodde på madagaskar egentligen och dom kan säga:

  • Varning, det kommer en rovfågel
  • Varning det kommer ett stort farligt djur
  • Varning det komemr ett kattdjur

Men dom kan inte säga, Det kommer en annan lemur. Sen var det wannabe sex and the city med laptop i sängen. Värsta språket kan vara ganska roligt ibland. Idag är det Onsdag.

Dagens namn är Regina. Vi fick information av Lars Thelander.han pratade i 80 min men gav inte oss någon viktig kunskap alls. Han är en neandertalare.

"Men håll käften nu Lars Neander talar!"

- Morgan'

Idag är det Onsdag. Jag gillar inte onsdagar.Onsdagar är kvart över 8 til kvart i 4 utan rast, typ. Jag är trött nu. Väldigt trött. På rasten gick iafall jag och mattias till ÖB och handlade godis. Jag köpte Kina. Jag tänkte på Sunni då.

Idag är det Onsdag. Det är OC ikväll, men jag är inte så "jippi" idag. Desutom så vet jag inte varifrån Summers pojkvän kommer.

Idag är det Onsdag och jag har bara haft teoretiska ämnen. Jag är trött.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home