Men håll käften! Lars Neander talar!

Thursday, September 08, 2005

Trött...

trött,trött, jag dör. Om tre år komemr jag ha tynat bort. Kvart över 8 till halv 5 varje dag är inte hälsosamt i längden.
Jag är sick trött. Sick trött. Jag fick mitt ID-kort idag. Jag ser ut som en gnagare, tyckte rasmus. Men det gjorde inte så mycket, för han såg ut som en häxa. Såklart var ingen nöjd med sin bild.
PÅ KSU:n hade vi avslappning. Jag skulel viljka ha det nu. Såfort jag är klar med dethär ska jag bara göra historia. En sammanfattning av vad grekerna har lämnat efter sig, kulurellt sett(jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!) Sen ska jag sova!





Dethär är jag om 3 år, när jag har stigit upp innan gryningen och kommit hem efter mörkrets inbrott varje dag (utom lördag och söndag då är det bara komma hem när det är mörkt som gäller) -->
pretty charming, eyy?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home