Men håll käften! Lars Neander talar!

Friday, September 09, 2005

Bonollett ikväll?


Ojojoj vad trött jag var i morse. jag har nog aldrig varit så trött. Men det var en okey dag iafall. Jag fick mitt passerkort och på den 2 timamr långa fredagshåltimmen åkte jag och mattias till Triangeln. Han köpte ett halsband till sin beloved Tove i helsingorg. hon hade fyllt år, typ.
Jag har också varit på dagis, det fyllde 75 år och alla "lärarna" kännde igen mig och visste vad ajg hette och jättemycket, men jag visste inte vem någon var, jag kände mig vädigt otacksam.
Igårkväll hittade jag en text jag hade skrivit om poesi för länge sen, det var ganska kul. Jag skulle lämna in den, men det blev nog aldrig av, tur, det var helt mesigt.
Ska jag till Bo01 ikväll? Nåra andra i klassen skulle dit. Men jag vet inte....
Jasmine, hon är elite och har storlek 42 iskor och så är hon typ alla nationaliteter manm kan tänka sig. Hon förklarade för mig hur man gör när man klonar ett får. Jag har blivit helt kass på allting. Jag fick 2 av 9 på ett ADHD test. Jag har ont i huvet. Nikki plankade in på campingen på hultsfred, men hon kom inte in på området. Jag fattar inte .

0 Comments:

Post a Comment

<< Home