Men håll käften! Lars Neander talar!

Sunday, July 30, 2006

Previously in krilles liv:

Somamrlovet kom och hans flickvän astrid(*30 oktober 2005) hade varit tillsammans länge.. De bästa vännerna åkte till kroatien, och sen gjorde Krilel slut med astrid i brist på känslor. Astrid blev knäckt och så även krille. De försökte vara vänner men det gick inget vidare och en dag ringde astrid och tyckte Herr Zaar var känslokall och inte brydde sig om vad de tu hade haft, och att han tävlade med sig själv om att kasta alla strul, dester och allt kul i flickans ansikte. Hårda ord står nu mot krille. Vad ska hända nu.

Jo, nu ska jag skriva här. Idag varj ag i helsingborg med jojjo och challan. Det varsjukt överskattat men ändå rätt trevligt, sen åkte vi hem till challan och drack te och lyssnade på musik och sjöng. jag kände mig lycklig och helt rätt för en gångs skull på väldigt väldigt länge. Sen fick jag skynda till tåget. päronen kommer hem imorgon och det är väl sådär. Här är rätt stökigt och fullt med flugor, dessutom komemr dom tvinga mig att vara hemma typ 1 varje kväll.
inte kul.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home